YENİ BLOGGER YÜZÜ VE DEĞİŞİKLİKLER*


Merhabalar efendim ...
Özlettim değil mi? :)

Ben de buraları hayli özledim ve bugünleri bol bol yorgunluk atıp sizlerle geçirmeyi tercih edeceğim...

Gördüğünüz üzere bloguma nacizane yeni bir yüz hazırladım. Beni ve blogumu daha net ifade edeceğini düşündüğüm...

Ufak renk ve yazı tipi değişiklikleri ile...

Nedir bu kolaj? Zehra Ne Söyler*?

"Farklılıklar aynılaştırır ve aynı olmak farklılaşır." diyorum.

Ne tarafından bakarsak o kadarını görebiliriz. 





Evlendim balayından döndüm... Şükürler olsun ;)

Bilmediğiniz bir haber ile devam edeyim. Yaklaşık 1 ay önce işten ayrıldım. Şaşırdınız değil mi?
Bilmeyenler için kısa bir özet geçeyim. Bendeniz Ugoza Eşarp firmasında 1 yıldır Marka Yönetmeni olarak görev yapmaktaydım. Detaylı postu buradan okuyabilirsiniz.

Bazı şirketsel özel durumlar sebebiyle üzülerek ayrılmak durumunda kaldım. Ugoza ile şahane 1 yıl geçirdim. Çok güzel dostluklar edindim. En önemlisi kariyerimde önemli bir iz bıraktı. Tatlı ve hüzünlü bir ayrılık oldu.

Tabii ki hayırlısı diyorum...Kısmetim bu kadarmış muhakkak. Peki bundan sonra ne yapacağım?

Açıkçası bunu adam akıllı düşünecek henüz fırsat bulamadım. Evlilik hazırlıkları beni hayli yordu. Aklımda değişik projeler vartüyo vermeyeyim sürpriz olsun. Furkan da bu konularda bana tam destek. Bu da çok hoşuma gidiyor. Tabii bazı firmalardan da daha Ugoza'dayken iş teklifleri aldım. İlerleyen günlerde neler olur sadece Allah bilir... Tekstil ve Modadan uzak kalamayacağımı artık çok iyi biliyorum. İnşallah yolum oralarda sürer gider diyelim...:)

Şimdilik buralardayım. Paylaşacak çoook şey birikti :)

Postlara ayrı ayrı başladım. Hızlıca bitirip paylaşacağım inşallah. 
Sevgi ile kalın canlar...

Zehra Görgülü Ölmez :)

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Yeni hayatın ve soyadın hayırlı olsun.Fotoğraflarınızı gördüm harikalar Allah nazardan saklasın.
esra eska dedi ki…
Umarim hersey gonlunce olur :) yenilikler guzellikler hep seninle olsun canim :)
Adsız dedi ki…
blogunuz ve tasarımı çok güzel olmuş. yeni fotoğrafları merak ediyorum. :)
Acemi Terzi dedi ki…
Hakkında hayırlısı Zehracmı, evliliğin sana huzur ve mutluluk, iki dünya saadeti getirsin inşallah.. Postların devamını merakla bekliyorum ;)
Gurme Şirine dedi ki…
canım benim hayırlı uğurlu olmuşsun...
Allah mutluluğunu daim etsin inşallah...

iş konusunda da hakkında hayırlısı olsun canım...
seni burda görmekten mutluluk duyarım :))
hayırlı geceler...
crocus dedi ki…
merhaba blogunuzun yeni yüzünü beğendim:) tebrikler allah bir ömür mesut etsin. gelinlikle ilgili postunuzuda bekliyoruz. bende hasret modada diktirmek istiyorum önerirmisiniz?
beyza dedi ki…
zehracım hayırlı olsun tebrik ederim.gelinlikli fotolarını merak ettim,düğün detaylarından ufakta olsa bişiyler yokmu bize meraklanırız sonra.hoşçakal canım.
Acemi Terzi dedi ki…
Bu arada instagramında gördüğüm eldiveni Birsen Aydemir im hediye etti :) Kendisi benim alışveriş sayfamdan bu eldivenden almıştı da ;)
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun, Allah iki cihan saadeti versin.
Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle..