Blogger Meeting / Mihri Kozmetik Blogger Buluşması

Hayırlı cumalar...

Geçtiğimiz Cumartesi günü Mihri Kozmetik'in organize ettiği blogger buluşmasına davetliydim. 
Bloggerlar olarak Nurcan,Feyza,Aybike,Serap ve ben vardım. Tabii gelemeyen birkaç blogger arkadaş daha vardı. Onun dışında Zaman Gazetesi haftasonu ekleri muhabiri Esra Keskin Demir, Huzur Sokağı Şükran karakterinin Stylingi Esra Seziş ve Yeşiltopuklar.com yazarlarından Zeynep Karaca bizimleydi.

Ne kadar keyifli bir gün olduğunu yüzümdeki ifadeden anlayabilirsiniz.


Toplantıya ilk gelen Aybike...İkinci katılan ise bendim. Daha sonra herkes azcık gecikmelerle geldi.

Mihri ekibi oldukça heyecanlıydı. 
Reklam Müdürü Deren Hanım
Kimya Mühendisi Bedia Hanım
Ürün Sorumlusu Ayşegül Hanım
bizleri ağırladı, sorularımızı bıkmadan cevapladı, Helal Kozmetiği anlattılar ve bol bol fotoğraflarımızı çektiler.


Deren Hanım, hoşgeldiniz konuşmasını yaparken keyifle onu dinliyoruz.



Feyza ve ben şalda pişti olduk. Kalplerimiz bir ne diyeyim :)
Her zaman hayran olduğum Feyzacığım :)


Organizasyona tüm bloggerlar davetli değildi. Tabii ki bu mümkün olmazdı :) Davetlileri e-mail listesinden az çok biliyordum. Bana sürpriz olan iki isim Aysha Dergi'den Hülya Aslan ve Kübra Tekin'di.
Aysha Dergi de ne demiyorsunuzdur umarım :) 2013 Ocak ayında muhafazakar dergi kulvarına katılan taze dergimiz.


Hülya Ala Dergi'deyken ve ben Ugoza'da çalıştığım dönemde telefon konuşmalarımız olmuştu. Sosyal medya aracılığıyla da görüşüyorduk. Yüz yüze yeni tanıştık. Sıcakkanlı, samimi, hoşsohbet...Ben onu böyle tanımlayabilirim....
Kendisi Aysha Dergi'de Stil Editörü , aynı zamanda da taze bir blogger...Bloguna göz atmak isterseniz tık tık

Ve...Kübra Tekin.
Aysha Dergi Moda Editörü.
İlginç bir durum ki, toplantıya gitmeden 1 hafta kadar önce rastladım bloguna...Sosyal medyada takip etmeye başladım. Kübra'da bir şey beni çekti. 
Buluşmaya katıldığında hem çok şaşırdım hem de tanıma fırsatı bulduğum için sevindim :) Kübra'nın iki blogu var...Biri her şeyi yazabildiği eski blogu, diğeri moda ağırlıklı profesyonel blogu. Dolu dolu yazıyor, içten bir dili var...Bence takip etmelisiniz.
Toplantı biterken o beni bende onu çok sevmiştik ve bunu ifade ettik :) İnşallah görüşmelerimiz sıklaşır...





 Bu karenin en güzeli Nurcan ve sanal teyzelerinin minik oğluşu :)))

Serap'ın yaka aksesuarı ve şal rengini çok beğendim :)


Aybike'nin tarzı farklı ve hoş değil mi? Ona bu tarz çok yakışıyor...



Leziz aperatifler ve sıcacık çay eşliğinde sohbetimizi gerçekleştirdik.


Nurcan ve Aybike, Deren Hanımı sorularıyla köşeye mi sıkıştırıyor ne :))


Mihri Kozmetik'ten hediye gönderdikleri paketi kullanmaya başladığımda da bahsetmiştim.

Helal kozmetik...Makyaj malzemeleri değil, ağırlıklı olarak cilt ve saç bakım ürünleri.
Biz de "neden makyaj malzemesi de yok?" dedik. Onlarda makyaj malzemesi hazırlama yöntemleri, koşulları, ortamının farklı olması gerektiğini ilerleyen zamanlarda ise neden olmasın dedikleri bir alan olduğunu ifade ettiler.



Sormak istediklerinizi bana iletin yazmıştım sosyal medyada. "Ankara'da satış noktası var mı?" dediniz.
Ankara'da satış noktasının bu hafta içinde açılacağını ve Mihri ürünlerini orada bulabileceğiniz cevabını aldım.
Ankara Çukurambar'da Naquesh İstanbul Cafe Butik'te bulabilirsiniz.

Ben online alışveriş yaparım da severim de derseniz eğer TIK TIK


Başka bir sorunuz da kuru ciltler için yakmayan bir krem önerisiydi. Buna da verilen cevap, ürünlerin tümü hipoalerjik ve antialerjik olduğundan ayrıca kesinlikle paraben içermediğinden ciltte yanma olmayacağıydı.


Ve gün sonu fotoğrafımız...:)
Özlem giderdiğimiz blogger arkadaşlar ve yeni tanıştığım arkadaşlar...Daha sık bir araya gelmeliyiz:)

Mihri Kozmetik ekibine bu keyifli organizasyon için çok çok teşekkür ediyorum. İnanın çok memnun ayrıldım. Sektörde ilk olmak her zaman ayrıcalıktır. Bu ayrıcalığı fazlasıyla hak ediyorsunuz. Yolunuz açık olsun inşallah.


Bizler için hazırlanan hediyeler için de ayrıca teşekkür ederim. Çok incesiniz.



***

Furkan sağolsun beni programa bıraktı ve aldı :) Dönüşte Marmara Forum'a gidelim dedik. Hem Şahan Gökbakar'ın yeni filmi Celal ile Ceren'i seyrettik hem de alışverişimizi yaptık.


Fotoğraflarda detaylı göremeyeceğinizi düşünerek kombin fotoğraflarıma ayrıca yer vermek istedim.



Tabii bu gömlek hareketsiz olmazdı. Yaka ve kol manşetlerine de kayınvalidem kumaş boyama tekniği ile lale deseni boyadı.


Ben çok sevdim valla :) Ya siz?


Şal : Ugoza Jean : Koton Stiletto: Deichmann Çanta : Asos






Kapanışı da Lera Fresca'nın nefis Antep Fıstığı-Browni dondurmasıyla yapıyorum. Denemeyenler kesinlikle denemeli :)

***

Bir de yarın annemle babam geliyor Bursa'dan :) İlk kez...Çok heyecanlıyım...
Hadi kaçtım
Sizi seviyorum


Zehra Görgülü Ölmez



Yorumlar

hepiniz çok şıksınız maaşallah ama ben tam senin göleğin nerden diycektim ki cevap geldi basic ve hoş bi model :)
Unknown dedi ki…
zaten hepinizi anı anına twitterdan takip ettim.çok güzel bi buluşma olmuş.gömleğin harika.bende bazı şeylerimi ablama boyatırım renk katıyor sadelikten çıkıyor.güle güle kullan canım:)
Unknown dedi ki…
Aynı buluşmayı farklı ağızlardan okumak güzeldi.Kıyafetiniz dikkati çekiyor ve maşallah mutluluk gözlerinize yansımış belli oluyor:) Allah bozmasın inşallah,aileyi kendi evinde ağırlamak hoş bir duygudur,kolay gelsin :)
Adsız dedi ki…
Esra Sezis cok mu simarikti. Herkes hakkinda yazmisiniz ama onun hakkinda yazmamaniz olumsuz bisey soylemek istemeyisinizden mi acaba:)
duygu-ca dedi ki…
blogunun yeni hali evliliğin ve yeni hayatın hepsi hayırlı olsunnnn=)) dilerim hepsi sana mutluluk getirir.kombinide postuda samimiyetinide mihriyide pek sevdim =))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok sağol canımm :) gömlek şu an satışta değil ama kısa bir süre sonra Zehra ve benim tasarımiım olarak ortak bir koleksiyon hazırlayıp satışa başlatacağım inşallah.
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tuğbacım ben de senin olmayışına üzüldüm gerçekten. Sen de tanışmak istediklerim listesindesin :) inşallah bir gün kısmet olur
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok teşekkür ederim. Ben de diğer arkadaşlarınkini okuyorum. Gerçekten her biri farklı bir göz farklı bir bakîş...
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Keşke isimle yorum bıraksaydınız :( Esra'dan bahsetmemiş olmam neden onun şımarık biri olduğunu ifade etsin ki!! Ben kalabalıktan dolayı Esra ile birebir konuşamadım, ayrıca kendisi toplantıdan erken ayrıldı. Ve hanım hanımcık sempatik bir hali vardı. Yeterli bir cevap olmuştur inşallah.
Acemi Terzi dedi ki…
Hepiniz ne kadar da güzelsiniz, Zehra sana evlilik ayrı bir güzellik getirmiş, tabii artık kendini gösterdiğin resimlerini daha sık koyman da bunda etkili, çünkü zaten çok güzelsin ama biz pek göremiyorduk yüzünü tam gizlediğin için :) Mutluluğun daim olsun, kombinine de bayıldım!
ilkmuh dedi ki…
Mihri firmasıyla benim tanışmam bi fuar organizasyonuyla olmuştu..Firma yetkilisiyle röportaj yapmıştık..Linki de şöyle
http://www.fuarizle.com/helal-gida-2012/mihri-helal-kozmetik
aysıyan dedi ki…
maşallah çok güzelsin ve gerçektende boyun baya uzun :) kızların arasında serpilmişşisn evliliğin nuru hala üzerinde :)Gömleğine bayıldım çok özel bir tasarım olmuş güzel günlerde giy inşallahh :)Ve herkesin güzel yüzü süpper bir enerji veriyor :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok çok teşekkür ederim, çok naziksin Duygucum. Herşey gönlünce olsun:)