Zden Concept Vol.6

Herkese yeni bir Zden Concept postundan merhaba :)

Başı yeni sıfatıyla gelen güzellikler yine bu postta bizimle şükürler olsun.

Gün geçtikçe, her yeni bölümde hayatıma katılan yeni insanlar bana ilham ve heyecan veriyor. Giderek ve adım adım büyüyoruz.

Birlikten kuvvet doğar sözünü yaşıyoruz. El ele tutuşmayı bilen ve ekip olarak çalışabilen iyi bir iş çıkarmamızı sağlayan dönemsel tüm ekip arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler...

Lafı sündürmeden bu bölümde kimler ve hangi ürünler var hızlıca bir özet görelim öyleyse :)









Emine Zengin
Sevgili Emine hem tasarlıyor hem dikiyor. Dikişi kusursuz, çalışmaları oldukça titizlikle yapıyor. Tüm kumaş ve aksesuarları özenle seçmiş. Onun için en kaliteli sunumu en uygun fiyatla çıkarmak birincil önem taşıyor. Zden Concept'de yer verdiği bu çalışmalar ona uğur getirsin. Yolu daimi açık olsun inşallah. TIK TIK











Emel Arslan
Emel de yine dikimi ve tasarımı kendisi yapıyor. Kesimleri ve modelleri oldukça cesur ve iyi de iş çıkarıyor. Klasiğin dışında bir tarzı var, beğeneceğinizi umuyorum. Çekimde de yanımda bulunarak bana yardımınız esirgemediği için çok çok teşekkür ediyorum. Zden Concept'teki çalışmaları ona şans getirsin. TIK TIK






Buket Balaban
Sevgili Buket'i Vol.5'ten hatırlıyorsunuz. Kendisi ile bu bölümde de devam ediyoruz. Yoğun iş temposuna rağmen yeni bölüm için çok kullanışlı tasarımlar hazırladı. Önümüzdeki bölümlerde tasarımlarında sürpriz gelişmeler olacak inşallah. Buket için Zden Concept'teki yolculuğu hayırlı olsun inşallah. TIK TIK




Ece Tonguç-Butik Latte
Artık aramıza farklı şehirlerden de katılanlar oluyor. Bu durum beni gerçekten çok mutlu ediyor. İnşallah bir gün Türkiye'nin her ilinden bir tasarım gönüllüsünü size tanıtma imkanı yakalarım. Ece, Bursa'dan aramıza katıldı. Bursa'da hem tasarlıyor hem dikiyorlar. Kullandıkları bazı kumaşlar ithal ve gerçekten çok özel. Butik Latte olarak sıradışı tasarımları var. Zden Concept'te yer aldıkları için çok mutluyum. İnstagram'da Butik Latte'yi takip edebilirsiniz. TIK TIK






Hilal Toplu-Pudra Tasarım
Sevgili Hilal genç çiçeği burnunda bir anne. Üniversite tercihi onu farklı bir alanda uzmanlaştırsa da gönlü modada kalanlardan. Bu işe başlangıcını Zden Concept'te yapmayı tercih edip beni gururlandırdı. Hilal'in çalışmaları çabucak giyip çıkabileceğiniz kurtarıcı ürünler. Hevesi ve heyecanı bugünki yerinde kalsın, ilerde çok iyi yerlerde görelim onu inşallah. TIK TIK








Gülşah Narman-Miss Decor
Sevgili Gülşah :) Canım kardeşim, meslektaşım...Gülşahı bu posttan hatırlarsınız. Gülşah ve eşi Salih beraber online satış işindeler. Bizler sosyoloji mezunu online satışçılar olduk :) Etsy.com üzerinde online dükkanları var ve otantik bulduğumuz ev tekstil malzemeleri satışındalar. Sizlerin ilgisini çekecek Gülşah'ın hazırladığı birkaç parçaya Zden Concept'te de yer vermek istedik.  TIK TIK




Tuğba Kaya-Tuğba'nın Sabun Bahçesi
Sevgili Tuğba da Zden Concept'in Bursa'dan katılımcılarından :) Bu bölüm Bursalı oldu :)
Tuğba bizlere dekoratif banyo sabunlarından, kokulu taşlardan ve banyo tuzu,lavanta kesesi,şık havluları eşliğinde banyo setleri sunuyor. İsterseniz kendi setinizi oluşturma imkanı da veriyor ve özel günleriniz organizasyonlar için de hazırlık yapabiliyor. TIK TIK








Rana Yılmaz-Dira Design
Rana :) Pozitif elektriği tavan yapmış kıpır kıpır ve sevgili kuzenim Kübra'nın kopyası olan, ilk günden bu güne çok sevdiğim, yetenekli insan. Onun için bu tanımlama az kalıyor ama ...Rana bize kişiye özel hazırlanmış ürünler sunuyor bu bölümde. Çizimlerinin kusursuz olduğunu anlatmama gerek yok sanıyorum :)
Özellikle blog takipçileri son tablodaki Serra'nın profesyonel çizim halini hemen tanımışlardır.
Rana'nın Zden Concept'te yer alması beni çok mutlu etti. Onunla çalışmak süper...Yolu daimi açık olsun inşallah :) TIK TIK









Ve son olarak dekorasyona benim hazırladığım parçalarla bitiriyoruz.



Bu bölümde de ürünleri sergilemek için yine yanımda olan Melek ve Rumeysa'ya teşekkür ediyorum.

Not: Eğer siz de giyim ya da dekoratif ürünlerinizle Zden Concept'te yer almak isterseniz bana mutlaka yazın.

Tüm ürün fotoğrafları için TIK TIK

Sipariş vermek için zdenconcept@gmail.com adresime e-mail gönderebilirsiniz.




Zehra Görgülü Ölmez

Yorumlar