Bol Bol Kombin Geliyor:)

Benim birbirinden güzel, tez zamana sığan 90 takipçim ve sevgili gizli takipçilerim;)

Bildiğiniz gibi bu alemde yeniyim. Sizin ne görmek ve okumak istediğinizi bilemeden ben bu zamana kadarki postlarda böyle karışık bir yol izlemiş oldum. Blog istatistiklerine göz attığımda en çok okunan post sıralamam :

1) Alternatif var...Şölen Butik :)
2) Karşınızda Profildeki Gizemli Ceket
3)Sosyolog Zehra Görgülü...İlk adım mezuniyet

Ve çıkardığım sonuç ; benim takipçilerimin ağırlıklı olarak beklentisi moda ...

Bende karar verdim. Bundan sonra bol bol kombin var. Arada yine her telden çalarım ama dayanamam ben :)

Oturdum 10 farklı kombin hazırladım, fotoğrafladım. Önümüzdeki günlerde tembellik yapmamak için bunlar beni bir süre idare eder :) Kusura bakmayın hepsini bir postta yayınlayamam ha haaa

Gardroplar mevsim değişim ve yenilenme aşamasında. Hepimiz için durum aynıdır muhtemelen...
Bende hem toparladım, hem uzun zamandır bir köşeye atıp unuttuklarımı çıkardım. "ayy ben seni nasıl unutmuşum yawrummm diyip kucakladım" "Nasıl giysem ki?" dedim, sordum, cevapladım, güldüm, dağıttım laaa laaa laaaaaa :D

Ayakkabı-Çanta-Aksesuar ve Dış Giyim yapım aşamasındadır :)  Eksiklerime takılmayınız:P



Bu postta bahsettiğim şallarımdan biri olan Hardal şalım geldi. Vallahi ben bayıldım. Bir yönü hardal diğer yönü ve püskülleri  k.kahve... Armanda %100 İpek : EşarpAVM TIK TIK

Gömlek : Mango
                                                Hırka : Batik ( Derinliklerde kalan kırgın hırka:( )

    Kemer : Bilinmiyor ( Küskün bir kıyafete ait olmalı)
Pantolon : LCW

İlk kez LCW'den birşey almaya kalktım. Aslında birşey sayılmaz 1pantolon,1jean,1 cüzdan ve1 çanta :)
Pantolonların bedenleri o kadar geniş ki giydiğim beden beni kendimle ve fazla kilolarımla:( barıştırdı. Fiyatlar da bütçemin yüzünü güldürdü. Diğer ürünleri de ilerleyen postlarda görürsünüz artık. LCW'ye şans vermek iyi oldu ya, fazla hor görmüşüm ben itiraf ediyorum utandım:/

Hava buzzzz, kar geliyormuş.
Hasta olanlara geçmiş olsun dileklerimle bitiriyorum.

Sağlıklı güzel cici günler :)

Yorumlar

Alyaduaninannesi dedi ki…
zehracım merhabaa inş yorumum çıkar her seferinde yazıp hüsrana uğruyorum :)
kombin cok cici keşke üstünde görebilseydik gömlekle hırkanın nereye vardığını merak ediyorum çünkü maalesef ben biraz uzun giymek zorundayım kusurlarmı örtmek adına:)
bu armandadnın şallarından bende çok memnun kaldım vera butiktede bulabilirsin canım
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Şimdi inanıcaz valla kusur ve sen:) gömlek dizimde, hırka biraz daha kısa...Vera Butik ne tarafta ki:/