Zden Concept Vol.3

Ne güzel günlerdeyiz...
Geçen sene Ramazan'da yazdığım postlarda bir dahaki sene Ramazan'da artık evli olmak için dua etmişim :) Duam kabul oldu, Rabbim o güne kavuşturdu ve burada bunu da sizlerle paylaşmayı nasip etti. Şükürler olsun.
Şükredecek öyle çok şey var ki, bu güzel nimetlerin daha çok farkına varalım inşallah.

Biriken postlar var lakin önceliği Zden Concept'e vermek istedim :)
Yeni bir heyecan, yepyeni ürünler ve biraz daha hedefime yaklaşmış halde başlıyoruz.

Zden Concept için amacım, fikri oluşturduğum günden itibaren hazır ürünler değil tasarım ürünlere yer vermekti. Tasarıma gönül veren, işçilikteki kalitelerini bizzat onayladığım, potansiyeli yüksek olmasına rağmen henüz çok da bilinmeyen tasarımcıları hem tanıtmak hem de ürünlerinin satışını yapmak.

Bu hedefime yeni ürünler ile biraz daha yaklaştım inşallah. Birçoğu tasarım olan bir ürün çeşitliliği ile karşınızdayım.

Bu bölümde iki farklı kişiyi tanıyacağız.

İlk olarak son postlarımdan da hatırlayacağınız Fetiye Altan. Son iki kombinimde Fetiye Altan ve ekibinin çalıştığı kıyafetlere yer vermiştim. Buralardan bakabilirsiniz. TIK1-TIK2

Üniversite günlerimden bu yana takibindeyim. Giderek güzel işlere imza attılar ve kendi çalışmaları olan ürünlerin satışını yaptıkları bir butiği de hizmete açtılar. F&G Butik, bu işin iki mimarı Fetiye Altan ve Gülay Alkan'a ait. Her ikisi de işine yıllarını vermiş ve oldukça mütevazi. İlerleyen postlarda daha yakından tanıma şansınız olacak inşallah.








İkinci kişi ise Fatma Yalçın.
Fatma henüz yolun çok başında...Tasarımda yol katetmek için ciddi bir emek ve çaba sarfediyor. Kişilik özellikleri takdir edilesi, kendisini inşallah daha da fazla tanıma fırsatım olur. Çünkü bu nadide özelliklerini çalışmalarına da yansıtıyor. Fatma da sizler gibi Zehra Ne Söyler* takipçilerinden biri. Bana ulaşması da bu vesile ile oldu. Kısmet buralara kadar gelmemizmiş.



Birkaç isim daha var aslında fakat bu bölümde onlara yer veremedim. Çünkü ürün çeşitliliğim yeterince fazla oldu. Çekimlerim ve tüm detaylarla kendim ilgilendiğim için malesef çok büyük işlere kalkışamıyorum. İnşallah farklı isimleri aramıza katarak devam edeceğiz.

Ve sıkı takipçiler farketmiştir ki Zden Concept'in artık bir logosu var :) Fazlasıyla içime sindi sizce nasıl olmuş?




Logomu sevgili Kübra bana hediye etti. Ne hoş bir hediye nasıl güzel bir jest değil mi :) Kimdir Kübra? Kübra'yı ben taaa eskilerde sosyal medya taş devrini yaşarken bir mecrada tanıdığım ve yıllar sonra blogger arkadaşlardan Sevgili Esra'nın kardeşi olduğunu farkettiğim kısaca farklı tevafukların bizi buluşturduğu sanal bir arkadaş. Gerçek de olsun inşallah.
Bana 7-8 çeşit logo hazırladı, sorduğum sorulara hiç sıkılmadan cevap verdi hakkını ödeyemem Kübracığım. Tekrar çok çok teşekkür ederim.


Zden Concept Vol.3'te Neler Göreceksiniz, Yenilikler ve Fırsatlar Neler?

*Öncelikle çekim mekanımız dış mekan oldu.

*Tasarım ürünler ağırlık kazandı.

*Yorum ve isteklerinize göre,
   ABİYE MODELLER
   BOL KESİM TUNİKLER
   BOYU UZUN TUNİKLER
   BÜYÜK BEDENLER
   SALAŞ YAZLIK ETEKLERE
yer verildi.

*Artık Zden Concept logomuz var.

*Baby Concept için çok cici örneklere yer veriyorum ve sipariş almaya başlıyorum.

*Kargo masrafı sizin için sıkıntıydı. 100TL'yi geçen alışverişlerde bir de yeni albümü profilinde paylaştın mı KARGON BEDAVA oldu.

*Zden Concept için ayrı birer FACEBOOK ve INSTAGRAM hesapları oluştu.


Şimdi geçelim tüm fotoğraflardan birkaçına...





























Birkaç tane de dekorasyondan yayınlayıp şimdilik bitirelim :)











Tüm ürün fotoğraflar için TIK TIK

Sipariş vermek için zhrgorgulu@gmail.com adresime e-mail gönderebilirsiniz.



Bu çekimde bana ev sahipliği yapan canım arkadaşım Büşra'ya, tüm bu hoş kombinlerimi taşıyarak bana destek olan öncelikle Kübra, Beyza ve Betül'e teşekkür ediyorum.





Yorumlar

Unknown dedi ki…
Ooooo görmeyeli baya büyütmüşsün işleri Zehra.Allah daim etsin hayırlı kazaçlar nasip etsin.Çok güzel elbiseler etekler ama benim ilgi alanım dekor olduğundan onları daha çok beğendim :) emeğine sağlık logoda çok güzel olmuş,hayırlı işler :)
Hesna dedi ki…
harika ya her parçaya ayrı ayrı bayıldım :)
Unknown dedi ki…
Cnm emeği geçen herkesin ellerine sağlık çok güzel parçalar var. Logonda çok güzel omuş. Mevlam yolunu açık etsin nice başarılarını görelim inş:)
Esra dedi ki…
emeği geçenlerein yüreklerine ellerine sağlık.. tunikler muhteşem...
Gülten Bostancı dedi ki…
hepsi birbirinden güzel ve zarif maşallah